خرید پکیج شوفاژ زمینی ایران رادیاتور Z36FF

 

خرید پکیج شوفاژ زمینی ایران رادیاتور Z36FF



راهنمای خرید پکیج زمینی ایران رادیاتور مدل Z36FF

پکیج زمینی ایران رادیاتور مدل Z36FF به نوعی ساخته شده است که در ساختمان های ویلایی و با متراژ بالا قابل استفاده می باشد. خرید پکیج زمینی ایران رادیاتور ۳۶۰۰۰ همانطور که از نامش پیداست با موقعیت نصب زمینی تولید و عرضه می گردد.

 این پکیج ها در مقایسه با مدل های دیواری از ابعاد بزرگتری برخوردار هستند. بنابراین فضای بیشتری نیز اشغال می کنند. در واقع ضریب حرارتی بالاتری نیز دارند. به همین دلیل در ساختمان هایی که استخر خانگی دارند، و یا میزان مصرفی آبگرم بالاست، استفاده از پکیج زمینی ایران رادیاتور توجیه اقتصادی دارد. چرا که این دستگاه با حداقل مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دارد.


نکات مهم خرید پکیج شوفاژ زمینی ایران رادیاتور Z36FF

سوال اصلی این است که پکیج زمینی ایران رادیاتور ۳۶۰۰۰ چگونه آب گرم مصرفی مورد نیاز را تامین می کند. در واقع تمامی مدل های پکیج اعم از دیواری یا زمینی برای گرم کردن آب یک شماتیک و ساختار کلی دارند.

 به این صورت که آب سرد ورودی به دستگاه، دورن مجرای مبدل در جریان است. فرایند گرم شدن آب به این صورت است که به محض باز شدن آب توسط کار و یا روشن شدن مدار گرمایشی ساختمان از قبیل رادیاتور، فن کویل و یا داکت اسپلیت ها، سنسور های دستگاه دستور روشن شدن شعله را به برد پکیج صادر می کنند. از طریق ایجاد حرارت توسط شعله و سپس انتقال آن به مبدل حرارتی دستگاه، آب گرمای لازم را به دست می آورد.

یکی از تفاوت هایی که پکیج زمینی ایران رادیاتور مدل Z36FF با مدل های دیواری دارد، دارا بودن منبع ذخیره آبگرم است. همواره مقداری آبگرم درون مخزن، ذخیره می شود. 

زمانیکه آب قطع باشد و در صورت عدم فشار آب ساختمان، پکیج ایران رادیاتور توانایی تامین آبگرم مصرفی تا حد معینی دارد. به علاوه اینکه همیشه آبگرم در دسترس خواهید داشت.


Comments

Popular posts from this blog

راهنمای نصب پکیج زمینی ایران رادیاتور Z36FF

قیمت پکیج شوفاژ زمینی ایران رادیاتور Z36FF