راهنمای نصب پکیج زمینی ایران رادیاتور Z36FF

 طریقه نصب پکیج زمینی ایران رادیاتور Z36FF یکی از سوالات متداول است. برای پاسخ به این سوال باید گفت که این پکیج ها به دلیل دارا بودن ابعاد بزرگتر نسبت به نوع دیواری طبیعتا فضای بیشتری نیز اشغال خواهند کرد.

 همچنین موقعیت نصب آنها نیز به صورت زمینی است. یعنی میتوان آنها را بین کابینت ها و یا در طبقه ی زیرین ساختمان نصب و اجرا نمود. نکته ی بعدی اینکه این مدل از پکیج زمینی ایران رادیاتور توانایی تامین آبگرم مصرفی تا حداکثر ۳ واحد مسکونی را دارند.

همچنین دستگاه دارای سیستم محافظت در مقابل یخ زدگی بنابراین در صورت قرار گرفتن در هوای آزاد، در زمستان ها با فعال شدن این سیستم، از لوله ها و اتصالات و سایر قطعات پکیج در برابر یخ زدگی و آسیب دیدگی مانع بعمل می آید. لازم به ذکر است نصب اولیه ی پکیج زمینی ایران رادیاتور الزاما توسط نصاب و کارشناس معرفی شده از سوی شرکت ایران رادیاتور انجام می پذیرد. به این ترتیب با رعایت اصول و ایمنی میتوانید از دستگاه استفاده کنید.

راهنمای نصب و قیمت پکیج ایران رادیاتور ۳۶۰۰۰ مطابق جدیدترین مطالب روز اماده شده است. کاتالوگ هر محصول راهنمای جامع و کامل آن به شمار می آید. به این معنی که درون کاتالوگ اطلاعاتی همچون ابعاد دقیق دستگاه، سایر اتصالات، قطعات بکار رفته در پکیج و هر آنچه را که لازم است حین خرید یک محصول بدانید درون این دفترچه درج شده است. 


Comments

Popular posts from this blog

خرید پکیج شوفاژ زمینی ایران رادیاتور Z36FF

قیمت پکیج شوفاژ زمینی ایران رادیاتور Z36FF